vineri, 20 august 2021

MISIUNE


Despre scopurile mele câteva cuvinte,
Scopul meu este de a creşte volumul de vânzări, reducerea costurilor de operare si îmbunătăţirea loialităţii clienţilor.
Creerea unui loc de muncă organizat eficient si un sistem de proceduri de lucru (SOP) pentru buna gestionare a activitatilor restaurantului şi a angajaţilor.Am experienta internationala ca Ospatar, Barman, Pizzaiol, Ajutor de bucatar, Receptioner,Asistent Hotel Manager, Manager de Restaurant ,Senior Trainer Manager.Cu o experienta de 17 de ani în diverse locatii profitabile din strainatate in domeniul Hospitality4 si 5 stele, fine dinning si silver dinning service (Oceania Cruises,Festival Cruises,Qcs Monaco,Castello Di Bevilaqcua,Peter Deilmann Cruises,Niko Tours,Phoenix Reisen.) mă recomanada ca un profesionist in domeniu si un pasionat de servicii profesionale de calitate. Uneori sunt critic la adresa colegilor si pe buna dreptate critica este indreptatitasi constructiva pentru imbunatatirea serviciilor, iubesc profesionalismul si oamenii dedicati ospitalitatii ,în nici un caz nu accept improvizatiile si chiciul care au patruns in toate restaurantele din zona noastra.Bineinteles ca nimeni nu este perfect si deci oricine poate gresi in diferite moduri dar scopulesential este sa ne corectam unii pe altii pentru un succes viitor pentru scopul principal satisfactia maxima a clientilor si cresterea veniturilor. Gasesc mereu solutii inovatoare pentru restaurante, hoteluri, pensiuni, un bun organizator in managementul de personal.
Echipa trebuie să lucreze împreună si într-un mod organizat.*** Sunt, de asemenea, disponibil pentru colaborari care includ cursuri cu privire la modul de a furniza servicii exceptionale practic pentru hoteluri si restaurante care isi doresc sa investeasca in resursa umana in permanenta si adaptarea serviciilor clienţilor în mediul economic actual dificil.In zilele noastre, desigur, restricţiile bugetare pot determina un proprietar de hotel,restaurant,pensiune sa renunte la serviciile oferite de un formator de personal sau consultant si renunta la angajarea unui manager cu experienta in conducere,instruire si formare de personal.
În plus, există o lipsă de personal cu experienta in ospitalitatea din Romania si pentru restaurante in special pentru ca nu se investeste suficient timp si bani in programe de formare continua in oameni si pentru oameni . Este adevarat că există foarte puţine sisteme, strategii sau instrumente stabilite clar care sa functioneze privind modul de lucru al personalul de serviciu si rareori se pune in practica disciplina muncii in Ospitalitate.Foarte multi bani sunt cheltuiti pe dotari si pentru ambient ceea ce este foarte bine dar cand vine vorba de resursa umana nu se investeste nimic desi este o parte crucială si foarte importanta privind gestionarea restaurantului si a operatiunlior de servire. Nu există calitate si continuitate in servicii si nici o defalcare completă, deoarece e vorba de o lipsă mare de atenţie faţă de detalii si calitatea serviciilor din partea casei.Motivele pentru angajarea de consultanţi specializati pe servicii hoteliere sunt foarteimportante pentru restaurant, in special persoane cu exeprienta care au trecut prin experiente de deschidere pentru a configura sistemele cele mai potrivite şi mai productive pentru a conduce in timp eficient personalul de serviciu prin exigenta, formare, instruire si control.Consultantul va trebui să lucreze cu cel ce ocupa functia de manager pentru scurt timpînainte de deschidere şi după deschidere.
Consultantul trebuie să se asigure că toate sistemele functioneaza corect şi că totpersonalul este instruit si îndeplinesc sarcinile lor de muncă in mod eficient si profesional. Consultantul va trebui să lucreze cu proprietarul de restaurant sau managerul pentru a seasigura că au înţeles sistemul şi pentru punerea in practica astfel încât să poată rula operaţiunile în mod eficient în viitor.În rezumat, dacă aveţi de gând sa va dezvoltati această afacere sau sa ramaneti pe piata extrem de competitivă si complexa în cazul în care numai unul din zece restaurante sunt de succes, nu va lasati ademenit ca le stiti pe toate, bazati-va pe un manager care are un trecut, cunostiinte in domeniu sau experienţă de start-up.Amintiţi-vă un lucru, clientul este punctul de vânzare pentru toate veniturile din restaurant,şi trebuie sa i se acorde cea mai mare atentie si foarte mare atentie la detalii daca doriti sa va mentineti pe piata serviciilor si pentru a avea un restaurant de succes..... dacă doriţi sa va îmbunătăţi reputaţia restaurantului dvs. şi să va crească vânzările,
luati legatura pentru o consultaţie gratuită.
E-mail maitredstate@gmail.com // 0745 498779

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 Uniforma face diferența     Acum mai mult ca niciodata dupa atatea investitii in infrastructura a venit timpul sa investiti in imaginea per...