vineri, 20 august 2021

 https://horecabucovina.blogspot.com/

AUDIT INTERN


Consultanta si Servicii in industria Hoteliera 


CEO vine in ajutorul restaurantelor, pensiunilor şi hotelurilor, pentru eficientizarea performanţelor angajaţilor, tehnici profesionale care aplicate perseverent duc la îmbunătăţirea reputaţiei restaurantului si imbunatatirea serviciului oferit clienţilor prin creşterea profiturilor.

Scopul principal este de a ajuta restaurantele sa ajunga la atingerea unui succes profesional pe termen lung, într-o industrie competitivă cunoscuta pentru o rata ridicata de esec.


Serviciile noastre de consultanta Restaurant în detaliu :

1. Evaluarea performantelor structurii hoteliere sau a restaurantului

Experţii CEO vor avea discret o masă la restaurant şi o să reexamineze critic toate punctele importante referitoare la serviciu si calitatea serviciului si a mancarii prezentare, gust etc.
  • Aspect restaurantului, Analiza Meniu, Ambianta. 
  • Evaluarea personalului in timpul serviciului. 
  • Evaluarea generala pentru a stii cum ne vad clientii pentru prima data. 
      Competenţele şi cunoştinţe alimentare, cunostinte bauturi, tehnica de servire,metode de upselling întreaga experienţă in timpul mesei, pregătire şi calitatea alimentelor, Serviciu de sfarsit , prezentarea si manipularea notei de plată, igiena grupuri sanitare, şi alte aspecte.

Această opţiune este extrem de utilă si importanta pentru a menţine serviciile din hotel si restaurant la un nivel de performanta profesional.

2. Evaluare si Analiza în profunzime a operaţiunilor de serviciu din Restaurant

Evaluare personalului in momente aglomerate, experţii CEO vor analiza cu atenţie şi vor depista sistemele actuale de servicii din restaurant si gasirea solutiior eficiente si profesionale.

Evaluarea include:
  • Revizuirea eficienţei modului în care se actioneaza in restaurant şi relatiile de munca cu alte departamente , cum ar fi bucataria, barul, receptia şi cel mai important comportamentul si servicrea clienţiilor la mese. 
  • Management intensiv / Personalul, dialogul şi reuniunile, obiectivul nostru este o imbunatatire majora în mecanica serviciilor de restaurant, atitudinea şi performanţa personalului pentru reducerea greşelilor costisitoare. 

Un raport detaliat va fi depus în termen de trei zile lucrătoare de la ultima vizita de consultanta a expertilor CEO.

CEO lucrează cu sârguinţă ", în sincronizare" cu tema ce trebuie rezolvata şi nivelul de servicii dorit, inclusiv viziunea de succes ca proprietar de restaurant sau de manager.

3. Manuale de exploatare şi de punere în aplicare a procedurilor

Acestea sunt şabloane eşantion utilizate pentru a configura si organiza şi de a "repara" politicile şi procedurile specifice sistemului de servicii in restaurant.

Toate manualele includ:
  • Manualul angajatului operaţiuni de bază, 
  • Performante Restaurant si Ghidul de evaluare, 
  • Manual de formare Maître D ', inclusiv foaia de înregistrare de rezervare comentarii, 
  • Ospătar Manual de instruire, 
  • Barul notiuni de bază / cunoştinţe despre bauturi si vinuri, notiuni de baza servirea vinului,
  • Upselling 
  • Metode de preparare a alimentelor 
  • Manuale de instruire 
  • Meniu, etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 Uniforma face diferența     Acum mai mult ca niciodata dupa atatea investitii in infrastructura a venit timpul sa investiti in imaginea per...